piątek, 8 lutego 2013

Dwa lata


Źródło zdjęcia
Mój blog kończy dzisiaj dwa lata. To dużo czy mało? Chyba powinnam czuć się już blogerką „pełną gębą”, a cały czas mam wrażenie, że jestem dość „nieopierzona”. Mało się orientuję w akcjach, strategiach, taktykach mających na celu zdobycie popularności. :) Ale to nieważne. Najważniejsze jest, że tu zaglądacie. Każda wizyta i każdy komentarz to dla mnie zaszczyt, źródło radości oraz zastrzyk pozytywnej energii. Nie ukrywam, że blogowanie bardzo mnie wciągnęło i te dwa lata minęły mi bardzo szybko, wręcz niepostrzeżenie. :)

Blog ewoluuje i się zmienia, również jeśli chodzi o wygląd. Wiosna jeszcze nie nadeszła, ale odczułam palącą potrzebę zmiany, czego jesteście świadkami. Mam tylko nadzieję, że moje nieporadne zabawy z szablonem, układem i tłem nie pogorszyły sytuacji. ;)

 


Nie chcę robić planów i przewidywać, jakie będą losy tego skromnego kącika w sieci, gdyż życie mnie nauczyło, że im mniej planuję, tym lepiej mi się żyje. :) 

Dziękuję pięknie za każde odwiedziny i komentarz, gdyż to dla mnie znak, że jesteście i czytacie. 

Pozdrawiam Was serdecznie! Tych, co zaglądają tu stale i tych, którzy byli tu tylko przelotnie. Jesteście lekiem na całe zło! :)
 

47 komentarzy:

  1. To widzę, czujemy się podobnie w blogosferze :) Gratuluję dwóch lat! :) I życzę ich jak najwięcej na dalszym czytaniu i pisaniu :) A że zaglądam zawsze to chyba wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem i dziękuję za odwiedziny i życzenia:)

      Usuń
    2. Kasiu, wykorzystując okazję, pochwalę się, że mam na półce jedynego Krzysztonia, jakiego znalazłam w bibliotece i oczywiście znalazł się tam pod wpływem Twojej fascynacji jego twórczością :)

      Usuń
    3. Uśmiech nie schodzi mi z twarzy :))

      Usuń
  2. Patrzę, patrzę i już wiem, co mi nie gra - nowy wygląd! Cudowny jest, stonowany, delikatny...

    Winszuję dwulecia i liczę, że będę mogła zaglądać w to ustronne, kojące miejsce jeszcze kolejnych parę lat:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nowy wygląd Ci się podoba :) Nie jest idealny, ale coś mnie "nosiło" i musiałam wprowadzić zmiany ;) Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  3. Kaye, serdeczne gratulacje! :) A nowy wygląd bloga mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cieszę się, że nowy szablon przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  4. Wszystkiego dobrego na kolejne dwa lata i na jeszcze kolejne :)
    Mi też się nowy wygląd bardzo podoba, sama ostatnio ciągle kombinuję i ciągle nie jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za ciepłe życzenia:)
      Z tym kombinowaniem w szablonie tak już jest, że rzadko jesteśmy zadowoleni w 100%, ale takie "grzebanie" w detalach w sumie jest fajne :)

      Usuń
  5. Też mi się podoba nowy wygląd, lubię takie motywy. I gratuluję dwóch latek i życzę kolejnych, pełnych satysfakcji i fascynacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za gratulacje i życzenia, które oby się spełniły ;)

      Usuń
  6. Gratuluję dwuletniej wytrwałości :)
    Ciekawa jestem, jakie są najstarsze polskie blogi o książkach - po jakim czasie wyczerpuje się pasja i zaangażowanie... czego oczywiście (wyczerpania) Ci nie życzę, wręcz przeciwnie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oby pasja i zaangażowanie nigdy się nie wyczerpały, czego życzę wszystkim blogerom :)
      Jest wiele blogów książkowych, które osiągnęły staż ok. 5-letni, ale są i starsze, np. blog Chiary76, która pisze od 2004 r.

      Usuń
  7. Gratuluję i życzę Ci kolejnych dobrych lat blogowania:).
    Szablon sympatyczny, ale najważniejsze, by Tobie odpowiadał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i również liczę, że to będą dobre lata. :)

      Usuń
  8. Gratuluję i życzę wszystkiego dobrego na kolejne lata blogowania:) Podoba mi się obecna szata graficzna. Mam podobne odczucia dotyczące blogowania.Często zaglądam do Notatnika Kaye i zauważyłem to ewoluowanie w bardzo interesującym mnie kierunku, mam podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wizytę w nowym wcieleniu :) Ewolucja, o której wspominasz wynika w dużej mierze z potrzeby i chęci sięgnięcia po książki, które kiedyś przeczytałam i które nadal są dla mnie ważne.
      A w blogosferze ciągle czuję się nieco niepewnie ;)

      Usuń
  9. 100 lat! jesteś częścią tego leku :) czyż to nie poprawia humoru i nie daje kopa by robić coś dalej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! "Wciągnięcie się" w blogowanie wyraża się u mnie większą ilością wpisów widoczną w ostatnim roku :) Dziękuję za ciepłe słowa :)

      Usuń
  10. Gratuluję i zyczę dalszej wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to daję znak:). Najlepszego:).

      Usuń
    2. Alicjo, serdecznie dziękuję!

      Usuń
    3. Izo, dzięki za znak i za życzenia. Oby nam się wszystkim wiodło :)

      Usuń
  11. Jestem i czytam bardzo chętnie, chociaż rzadko komentuję:). Życzę kolejnych rocznic:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Ja również lubię odwiedzać Wyspę Książek :)

      Usuń
  12. Gratulacje! Życzę wytrwałości w dalszym pisaniu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! To już na pewno nie jest "słomiany zapał" skoro "stuknęły" mi dwa latka ;)

      Usuń
  13. Serdecznie gratuluje i zycze kolejnych lat w blogosferze wypelnionych radoscia z czytania!
    Do Notatnika Kaye trafilam ponad rok temu i nieustannie mnie inspiruje. Zycze sobie Ciebie jak najwiecej w sieci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, właśnie się zarumieniłam :) Bardzo Ci dziękuję za tak sympatyczne słowa i miłe życzenia. Cieszę się, że nasze ścieżki się przecięły w tym wirtualnym świecie :)

      Usuń
  14. Wielkie, serdeczne gratulacje!! :) Dwa lata to piękny wynik. Oby tak dalej, lubię tu do ciebie zaglądać, zawsze dowiem się czegoś ciekawego... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avo_lusion, bardzo dziękuję za gratulacje. Nie muszę chyba dodawać, że ja również lubię u Ciebie bywać i odkrywać np. nowe, nieznane aspekty naszych klasyków. :)

      Usuń
  15. Gratuluję wytrwałości i życzę wielu dalszych inspiracji i ciekawych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać, z zwłaszcza interesują mnie twoje podróżnicze zamiłowania. Zawsze też zaglądam do cyklu Ulotne chwile. Czy dwa lata to dużo? czy mało- nie wiem. Chyba mam podobny staż, chyba, bo przestałam ogarniać, który blog, od kiedy prowadzę. Gratuluję i życzę nieplanowanych, dalszych miłych chwil z blogowej przygody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, bardzo dziękuję za miłe słowa. Cykle podróżnicze powstały w sumie przypadkowo, ale wspominki sprawiają mi dużą przyjemność, skoro przez ostatnie 2-3 lata nigdzie właściwie nie wyjeżdżałam :) Podziwiam osoby, które prowadzą kilka blogów, bo ja chyba miałabym kłopoty z ich ogarnięciem:)

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kaye, gratulacje! Wytrwałości i przyjazności życzę Tobie (bo Twoja wytrwałość to przyjemność dla Twoich czytelników).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, cóż za miłe słowa. Serdecznie dziękuję i mam nadzieję, że ani wytrwałości, ani przyjazności mi nie zabraknie :)

      Usuń
  19. Ja też gratuluję i przyłączam się do wszystkich dobrych życzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z opóźnieniem pukam, ale w końcu wesoły czas nastał:)
    Życzę radości i wytrwałości. Przypomniałaś mi o mojej rocznicy, też drugiej, już za chwilę. Też myślę, czy to dużo, czy mało. Chyba w sam raz. Już wiemy, co pisać, a jeszcze nam się chce. I oby dalej. Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książkowcu, bardzo dziękuję za życzenia. Szczerze mówiąc, myślałam, że Twój blog ma dłuższy staż:) Oby nam się jak najdłużej chciało - święte słowa :)

      Usuń
  21. Wczoraj jeszcze byłam oszołomiona po locie samolotem, więc dzisiaj wstępuję w te progi, by pogratulować drugiej rocznicy, życzyć dalszego zapału do blogowania. Lubię tu bywać, by śledzić Twoje lektury, pocztówki i foto-reportaże z odwiedzanych miejsc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nutto, bardzo dziękuję za wizytę, gratulacje i życzenia, jakże cenne i dobre :)

      Usuń

Autorzy

Agopsowicz Monika Albaret Celeste Albom Mitch Alvtegen Karin Austen Jane Babina Natalka Bachmann Ingeborg Baranowska Małgorzata Becerra Angela Beekman Aimee Bek Aleksander Bellow Saul Bennett Alan Besala Jerzy Bobkowski Andrzej Bogucka Maria Bonda Katarzyna Borkowska Urszula Bowen Rhys Brabant Hyacinthe Braine John Brodski Josif Calvino Italo Castagno Dario Cegielski Tadeusz Cejrowski Wojciech Cherezińska Elżbieta Cleeves Ann Courtemanche Gil Covey Sean Crummey Michael Cusk Rachel Czapska Maria Czarnecka Renata Czarnyszewicz Florian Czwojdrak Bożena Dallas Sandra de Blasi Marlena Didion Joan Dmochowska Emma Doctorow E.L. Domagalski Dariusz Domańska-Kubiak Irena Dostojewska Anna Drewniak Wojciech Drinkwater Carol Drucka Nadzieja Druckerman Pamela Dunlop Fuchsia Dyer Wayne Edwardson Ake Evans Richard Fabiani Bożena Fadiman Anne Faulkner William Fiedler Arkady Filipowicz Wika Fletcher Susan Fogelström Per Anders Fønhus Mikkjel Fowler Karen Joy Frankl Viktor Franzen Jonathan Frayn Michael Fredro Aleksander Fryczkowska Anna Gaskell Elizabeth Genow Magdalena Gilmour David Giordano Paolo Goetel Ferdynand Goethe Johann Wolfgang Gołowkina Irina Grabowska-Grzyb Ałbena Grabski Maciej Green Penelope Grimes Martha Grimwood Ken Gunnarsson Gunnar Gustafsson Lars Gutowska-Adamczyk Małgorzata Guzowska Marta Hagen Wiktor Hamsun Knut Hejke Krzysztof Helsztyński Stanisław Hen Józef Herbert Zbigniew Hill Napoleon Hill Susan Hoffmanowa Klementyna Holt Anne Hovsgaard Jens Hulova Petra Ishiguro Kazuo Iwaszkiewicz Jarosław Iwaszkiewiczowa Anna Jaffrey Madhur Jahren Hope Jakowienko Mira Jamski Piotr Jaruzelska Monika Jastrzębska Magdalena Jersild Per Christian Jörgensdotter Anna Jurgała-Jureczka Joanna Kaczyńska Marta Kallentoft Mons Kanger Thomas Kanowicz Grigorij Karlsson Elise Karon Jan Karpiński Wojciech Kaschnitz Marie Luise Kolbuszewski Jacek Komuda Jacek Kościński Piotr Kowecka Elżbieta Kraszewski Józef Ignacy Kręt Helena Kroh Antoni Kruusval Catarina Krzysztoń Jerzy Kuncewiczowa Maria Kutyłowska Helena Lackberg Camilla Lanckorońska Karolina Lander Leena Larsson Asa Laurain Antoine Lehtonen Joel Loreau Dominique cytaty Lupton Rosamund Lurie Alison Ładyński Antonin Łapicka Zuzanna Łopieńska Barbara Łozińska Maja Łoziński Mikołaj Maciejewska Beata Maciorowski Mirosław Mackiewicz Józef Magris Claudio Malczewski Rafał Maloney Alison Małecki Jan Manguel Alberto Mankell Henning Mann Wojciech Mansfield Katherine Marai Sandor Marias Javier Marinina Aleksandra Marklund Liza Marquez Gabriel Masłoń Krzysztof Mazzucco Melania McKeown Greg Meder Basia Meller Marcin Meredith George Michniewicz Tomasz Miłoszewski Zygmunt Mitchell David Mizielińscy Mjaset Christer Mrożek Sławomir Mukka Timo Murakami Haruki Musierowicz Małgorzata Musso Guillaume Myśliwski Wiesław Nair Preethi Naszkowski Zbigniew Nesbø Jo Nesser Hakan Nicieja Stanisław Nothomb Amelie Nowakowski Marek Nowik Mirosław Obertyńska Beata Oksanen Sofi Orlińska Zuzanna Ossendowski Antoni Ferdynand Pająk-Puda Dorota Paukszta Eugeniusz Pawełczyńska Anna Pawlikowski Michał Pezzelli Peter Pilch Krzysztof Platerowa Katarzyna Plebanek Grażyna Płatowa Wiktoria Proust Marcel Pruszkowska Maria Pruszyńska Anna Przedpełska-Trzeciakowska Anna Puchalska Joanna Puzyńska Katarzyna Quinn Spencer Rabska Zuzanna Rankin Ian Rejmer Małgorzata Reszka Paweł Rutkowski Krzysztof Rylski Eustachy Sadler Michael Safak Elif Schirmer Marcin Seghers Jan Sobański Antoni Sobolewska Justyna Staalesen Gunnar Stanowski Krzysztor Stasiuk Andrzej Stec Ewa Stenka Danuta Stockett Kathryn Stulgińska Zofia Susso Eva Sypuła-Gliwa Joanna Szabo Magda Szalay David Szarota Piotr Szczygieł Mariusz Szejnert Małgorzata Szumska Małgorzata Terzani Tiziano Theorin Johan Thompson Ruth Todd Jackie Tomkowski Jan Tristante Jeronimo Tullet Herve Velthuijs Max Venclova Tomas Venezia Mariolina Vesaas Tarjei Wachowicz-Makowska Jolanta Waltari Mika Wałkuski Marek Wańkowicz Melchior Warmbrunn Erika Wassmo Herbjørg Wasylewski Stanisław Weissensteiner Friedrich White Patrick Wiechert Ernst Wieslander Jujja Włodek Ludwika Zevin Gabrielle Zyskowska-Ignaciak Katarzyna Żylińska Jadwiga
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...